DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üzerinize neden alındınız ki çoluk çocukmusnuz ? Zaten o şekilde görsem sizi konunuza cevap bile yazmam.

23,24 Yaşındasınız yazımı yazarken size hitaben zaten yazmadım konuya bir açıklık getirmek için yazdım.

Neden bu kodları satmadığımızı kendiniz yazmışsınız 1 kişiden 1000 kişiye kadar yayılır ve sonra herkezde olur sonra sektör dahada bitik duruma gelir.

Bu r10 çok 12 yaşında insanları dolandıran kişiler gördü.Emek vererek yaptığımız programları ki çok değerli bir yazılım 1 kişiye satsak inanın 1000 lerce kişiye 1 günde ulaşır.
Bu nasıl engellenir. İstediğimiz kadar telif hakkı alsak aramızda sözleşmede yapsak bir işe yaramaz herkez kendine özel yazdırmalı 1000lerce dolar ödemeli veya gecesine gündüzüne katıp kodla uğraştıkdan sonra bunu paylaşabiliyorsa
hiçbir bedel karşılığı almadan ne denilebilinir ? ( Bazıları Dua eder bazıları Keriz der)

Benim her zaman size saygım var. Benden büyük ve tecrübelisiniz, bunu inkar edemem. Dediğiniz gibi benim konuma mesaj yazıyorsunuz. Ben veya konuya mesaj yazanlara hitap edilmiş diye okudum. Yanlış okudum yanlış yazdıysam özür dilerim. Özür dilemek kimseyi küçültmez herkes hata yapabilir.

Reset paneline gelince sonuçta forum bir paylaşım platformudur. Egedatacenter kalkıp ben para için yapmıyorum 1 saatimi almaz ama 60$ a yaparım derse bu benim zoruma gider hem parasında değilim diyip hemde 60$ istenmesi gerçekten ayıp bir şeydir. Yardım istedim nasıl yapılır fikri olan yazsın onuda uygularız diye yazdım kendi çabamızla sadece vmware yi upgrade etme kadar bir yarar sağladık. Bir kaç hatada aldık. Gerçekten olamsını çok istiyordum ki peşini bırakmış değilim. Inşallah r10 a ilk paylaşımım olur diye can atıyordum.

Sizden hariç piltelekom yapmıştı epey süredir paylaşacağını söylemişti fakat şu an paylaşmıycaklarmış.

Oguzhan.info sahibini bulmaya çalışıyorum bulabilirsem ondan bilgi almak istiyorum inşallah yapabilirsek en ince ayrıntısına anlatmayıda düşünüyorum.