Harun Bey Çok iyi Bir Konuya Değinimiş. Her Nekadar Reboot Paneli Kaynak Kodlarını İstesemde Harun Bey'in Açıklamalarından Sonra, Neden Paylaşılmadığını Çok İyi Anlıyorum.

R10 Öyle Bir Hal Aldı ki 9-10 Yaşında CS Server Satanda Var.