Eğer ki ;
Kişi senin sitene google'dan girip bilgi bulabilmişse, bunu üye olarak da alıp gider, üye olmadan da alıp gider. Asıl mesele Seni Google'den bulan kişilerin sayısını çoğaltmandır.
Google Der ki; Bir kişi herhangi bir siteye girip aniden geri çıkıyorsa, Ya o siteyi beğenmemiştir, Yada aramış olduğu şey orada yokturdur. Aramış olduğu şey orada yoksa demekki girilen site yalancı bilgiler veriyor insanlara, Aniden çıkmıyorsa uzun süre sitede geziyorsa demekki sitenin içeriği kaale değerdir.
Üye olurken napacaklar siteyi gezmiş olacaklar. Hem üye oluşumunu yaparken en az 6 sayfa sonra üye olmuş oluyorlar. Buda kişinin sitede geçirdiği süreci arttırıyor. Senin Sitende Googlede değerli gözüküyor.
Bence bırak herkes üye olabilsin, herkesi üye yap, yapki sitende geçirilen süre artsın.