Ben o yazılarla kendime zayıflama sitesi açtım İngilizce dermişim.
Valla çok yoğunuz kaç gündür elimden geldiğince bitirmeye çalışıyorum 2 tane daha yaptım ama sen msnde görünmüyorsun ne zamandır veremedim.
sen benden aldığın yazıları naptın

3-5 çeviri yapsaydın da azcık beni mutlu edeydin olma mıydı
Sevgili günlükleri bu şahısı kınıyorum
" ~ Kimse birşey yazmasın.Hatta silin beni.
Demişsin msn nickinde