Konu
ROIMAN'ı satıyorum.
20-05-2009, 06:53:21
#29
aTk
Kardeş msn'e biraz geç girebildim kusura bakma. Ödemeni cuma günü geçeceğim buradan özel mesajla iş bankası hesap numaranı atarsa sevinirim.