Vaybe günlük güzel düşünce

Hava kötü 2 gündür fırtına gibi rüzgar var buda

benim eve gelip yatmama sebeb oluyor , esasta böyle iyi param gitmiyor dışarı çıkıyorsun her akşam , para dayanmıyor.
Aldım 4 tane bira evdeyim çekirdegim yanımda , sitelere bakıyorum r10 a giriyorum

Ah bide istedigim arabayı alırsam süper olcak , hayırlsıı günlük sana her akşam yazmayı düşünüyorum eve erken gelirsem.
Her akşam yazarsan akşamlık olmaz mı
Ben her ay yazıyorum aylık tutuyorum diyorum
ben de araba alacağım