Omer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vaybe günlük güzel düşünce
Hava kötü 2 gündür fırtına gibi rüzgar var buda benim eve gelip yatmama sebeb oluyor , esasta böyle iyi param gitmiyor dışarı çıkıyorsun her akşam , para dayanmıyor.
Aldım 4 tane bira evdeyim çekirdegim yanımda , sitelere bakıyorum r10 a giriyorum
Ah bide istedigim arabayı alırsam süper olcak , hayırlsıı günlük sana her akşam yazmayı düşünüyorum eve erken gelirsem.
Her akşam yazarsan akşamlık olmaz mı

Ben her ay yazıyorum aylık tutuyorum diyorum

ben de araba alacağım