Arkadaşlar,
Forumdan birileri birilerine yardım amaçlı cepbank yapmam için hesapmarıma para aktarıp duruyor. Cepbank alacak kişi diyor hesabına para attım bana garantiden cepbank yap.
Arkadaşlar benimle irtibata geçmeden kesinlikle benim hesaplarıma para aktarmayın.
Aralarında sorun yaşadıklarında da benim ismim kötüye çıkıyor. Ticaret yapacak kişi açar bir bankadan hesap numarası oradan ticaretini yapar. Başkaları üzerinden ticaret mi yapılır. Kaldı ki ben kimseye cepbank yapmak mecburiyetinde değilim.
Tüm r10 halkına duyrulur. Benimle alışveriş yapmadığınız sürece
destek@LHNMedya.CoM msn adresi hariç görüştüğünüz birileri varsa ve İbrahim. H. Çolakoğlu hesabına para aktarmanızı istiyor ise aktarmayın.