arkadaşlar ben sql den bir dosya içe aktararak bir tablo oluşturmuştum..
şimdi o içe aktardığım dosyanın içindeki kodlara nasıl bakabilirim?
yani tablo oluşturmak için içe aktardığım dosyanın içindeki kodları görmek istiyorum..
yardımlarınız için şimdiden tşkler..