Konu
İnternetten DGS (Dikey Geçiş Sınavı) Başvurusu Yapan Varmı?
19-05-2009, 14:13:54
#6
Elhamra
başka çarem yok zaten...bugün 19 mayıs olmasa hemen halledecektim işimi ama resmi tatil olduğu için kapalı.. elim kolum bağlı.. mecbur yarın gidecez artık.3 ytl için sınavı sakata atamam