ArgeHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vidoo Açık Dostum Kusura bakma arada uyku şart 2 saatte olsa
Dostum bende gece geç yattım , sen erken kalkmışsın . nese görüşürüz seninle