Arkadaşım ...
Ben dün 1 arkadaşa daha yardımcı oldum kendi Ark.ım oda kaydı İnt. yapamdı kabul edilmedi . . .
Eyer para yatırmadıysan ztn düzenleme yapmassın ...
Para yatır yene düzenleme yapamıyorsan... Arkadasada oldu . . .

Bu adresten :
ÖSYM:::Yükseköğretim Kurulu Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi

Genel bilgi - Aday bilgi Formu - Tablo 1-2-3-4-5 İndir

Formu Doldur

Aday Başvuru merkezi Adlı dosyadanda Sana en yakın merkezi bul yolunu tut 3 ytl verirsin işin garanti olur
Yeni 1 sisteme geçilmiş Artık Eski sistmeler yok o yüzden bazı hatalar olabilir...

ii günler... son gün yarın ona göre acele et .