deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mezun durumdaysan zaten sisteme işleniyor.
sisteme işleniyorda.. akedemik ortalama mezun olmadan önceki ortalamam olan 2.25 diye gözküyor.. yaz okulundan sonra mezun oldum ve diplomamda ortalamam 2.89.. neden 2.25 ile gireyim sınava alacağım ek punları neden çöpe atayım dimi.. zaten ösym nin vermiş olduğu açıklamada bunu düzeltebileceğimi söylüyor ama aktif değil değişiklik yapamıyorum.. artık yapacak bişi yok gibi gözüküyor ösym bürosunun yolu gözüktü...

TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
son gün yarın mı ? yarınsa eğer parayı yarın yatırıp aynı gün başvuru yapabilir miyim
evet son gün yarın.. başvurunu yapabilirsin..