ASP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özür dilerim kardeşim dikkat etmemişim.ApocaLypticA katılıyorum gerçekten çok güzel domain inş istediğim fiyata satarsın.
Eyvallah saolasın... Nasip...