selam arkadaşlar..

geçen sene DGS ye girdiğim için bu sene internetten başvuru yapma hakkım var.. parayı yatırdım sisteme girdim. başvuru yapacam akedemik ortalamayı güncellemem gerekiyor.. açıklamalarda akedemik ortalamayı düzenleyebileceğimi söylüyor ama aktif halde değil o yüzden değiştiremiyorum..bu konuda bilgisi olan varmı?..

yine büyük ihtimalle osym bürosunun yolu gözüktü ama neyse inş. bi terslik çıkmadan hallederim.