Kız arkadaşının sabit telefonu varsa Skype ile dakikası 3 kuruşa konuşabilirsin. Yani 30 dakikası 1 TL. Şayet cep telefonu varsa dakikası 50 kuruş. Yani 2 dakikası 1 TL'den Skype yoluyla konuşabilirsin. Skype'a kendi cep telefonunu onaylatırsan,sanki cepten arıyormuşsun gibi görünür. Karizmayı da bu şekilde çizmezsin (: