backdoor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kız arkadaşınız hangi ülkede oturuyor ? VOIP olarak Skype tavsiye ederim. Çok ucuza getirebilirsiniz.
İtalya ama msn den zaten konuşuyoruz da ben telefon olayını bir çözüme bağlasam süper olacak değilse Çöküşe gidicem : (