Arkadaşlar Yurt dışında oturuyor kız arkadaşım malum yazları görüşebiliyoruz, sadece fakat bu yaz harici diğer dönemlerde bana acaip fatura koyuyor açıkçası belim büküldü

Sizlerden öğrenmek istediğim ve yardımınızı istediğim şey şu ;

Yurt dışındaki bir cep telefonu ile nasıl daha ucuza sms atabilirim, ve nasıl daha ucuza konuşabilirim avea ve telsim iki hattım var.

Yardım edicek arkadaşlara şimdiden minnettarım değilse beni 2009 teğet geçmicek