Gecmisi olmali diyorsunuz nasil bir gecmis bekliyorsunuz daha acik ve net anlatmalisiniz. Herkez 3-5 senelikmi basliyor bu ise? Kimsenin ilk günü ilk haftasi ve ilk aylari olmuyormu?
Kesinlikle katılıyorum, firmanın 3-5 yıllık geçmişi olması, bazı müşterilerden duyduğum en saçma istek.