Hocam banladım diye konu açıyorsun üzülmen gerekirken gülücük koyuyorsun. Şahsen benim 2 3 dolar kazandıran hesabım var banlansa dünyam kararır

ki senin günde 100 dolar kazandıran hesabın varmış. Ben direk mahkemeye koşarım. Tabi siteme güveniyorsam. Ayrıca bunca yıllık adsense kullanıcısı wm olaraktan fazla kazanıyor diye site banlandığını hiç duymadım. Çünkü sen 1 kazanıyorsan google 5 6 kazanıyor