Soqrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar ilk defa böyle bir işe şahit oldum vala adamlar çok fazla kazanıyorum diye hesabımı kapattılar.
AdWords reklamverenleri için önemli bir risk oluşturduğunu fark ettik.Hesabınızın maddi yönden fazla gelir sağlaması reklam verenleri zorda bıraktığını düşünerek felan diye hesabımı kapatmışlar =) oda güzel vala garip bişi ama. mail attım bakalım dönecekler mi.

Adsense buşekil gerekçe belirtmezki. Eğer belirttiyse çok saçma boyle bir gerekçe olamaz . Ozaman google a sormak lazım neden reklam işine girdi.