Gecmisi olmali diyorsunuz nasil bir gecmis bekliyorsunuz daha acik ve net anlatmalisiniz. Herkez 3-5 senelikmi basliyor bu ise? Kimsenin ilk günü ilk haftasi ve ilk aylari olmuyormu?