Arkadaşlar bot neysede admin girişi var çıkışı yok yani admine girdikten sora logout olmadığından çıkış olmuyor bu sebepten tekrar admine herkes girebiliyor.Bu sorunu düzeltebilirmiyiz ..Eğer verildiyse Özür dilerim..