Konu
ByMsT v2.0 Flash Oyun Scripti Kraloyun Botu Düzeltme
18-05-2009, 14:30:47
#34
jameserk
Arkadaşlar bot neysede admin girişi var çıkışı yok yani admine girdikten sora logout olmadığından çıkış olmuyor bu sebepten tekrar admine herkes girebiliyor.Bu sorunu düzeltebilirmiyiz ..Eğer verildiyse Özür dilerim..