Msn de konuştummda herhangi gibi bir taşıma işlemi yapılmadı diyor
SİTEME GİRMEKTE PROBLEM ÇIKIYOR YUSUF BEY R10.GİRİYOR AMA msn'de yok veysel bey'e SÖYLESEM TAŞIMA İŞLEMİ YAPILMADI DİYOR
benim sorun var kime anlatacam
Beyefendi şurda şöyle bir problem var.
Siz yorumlamışsınız olayı.
Dün sadece 2-3 kişi bize ulaştı.
Bunlardan 1 kişi taşıma yapıldı mı? diye sordu.
Biz de hayır yarın gece hexca linux sunucusu taşınacak dedik.
Yani siz sorunum var bakabilir misiniz demediniz ki.