Reseller'lar devredildi. VPS, dedicated ve sunucu barındırma hizmetlerini vermeye devam ediyor Hexca.
Msn de konuştummda herhangi gibi bir taşıma işlemi yapılmadı diyor
SİTEME GİRMEKTE PROBLEM ÇIKIYOR YUSUF BEY R10.GİRİYOR AMA msn'de yok veysel bey'e SÖYLESEM TAŞIMA İŞLEMİ YAPILMADI DİYOR
benim sorun var kime anlatacam