Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reseller'lar devredildi. VPS, dedicated ve sunucu barındırma hizmetlerini vermeye devam ediyor Hexca.
Msn de konuştummda herhangi gibi bir taşıma işlemi yapılmadı diyor

SİTEME GİRMEKTE PROBLEM ÇIKIYOR YUSUF BEY R10.GİRİYOR AMA msn'de yok veysel bey'e SÖYLESEM TAŞIMA İŞLEMİ YAPILMADI DİYOR

benim sorun var kime anlatacam