Sizi gidi kopyacılar, Z'yi benden gördünüz. :P

Şaka bir yana güzel etkinlik oldu.
Teşekkürler sSerkan böyle birşey yapmış olduğun.
Domainde arkadaşımıza hayırlı olsun.