şimdi ben yaptım demiyorum yada yapacam demiyorum sadece bir fikir danışmak istedim.

şimdi bazı siteler vardır adsense kullanmayı hiç düşünmezler (ör: şirket siteleri , kurumlar , vakıfların bazıları gibi..) ben bunların üzerinden başvuru yapılsa diyorum mesela adamın adsenseye ihtiyacı yok çünkü www.sabancı.com yada kocholding.com ile başvursa atıyorum bu adamın adsense reklamlarına ihtiyacı varmı sizce olaya bu mantıkla yaklaşırsanız sevinirim.