Konu
İnfobilisim KAPALI !!!
17-05-2009, 14:18:13
#37
shadow06
3 tane msn sitem vardı hepsi gitti yedeklerini alamadım bende hepside 5 ,, 6 .000 konulu büyük sitelerdi okadar emek boşa gitti .