kriz demekki onları teğet gecmemis

en son duyduguma gore maddi sıkıntılar içindeydiler simdiden mağdur olan arkadaslara gecmis olsun
Saçma sapan mesajlar yazmaktan, insanların günahını almaktan ne kadar hoşlanıyorsunuz anlamıyorum!
Şu konulara ah birde yazılan mesajları okuyup yorum yazsanız.
Geçmiş olsun umarım eski sağlığına kavuşur.