kriz demekki onları teğet gecmemis

en son duyduguma gore maddi sıkıntılar içindeydiler simdiden mağdur olan arkadaslara gecmis olsun
Öldürmüş, kefenlemiş, cenazeyi toprağa koymuş, üstüne de toprağı atmışsınız. Bravo, hakikaten bravo. "Dedikodu" dedikleri işte tam olarak böyle birşey. Yazıklar olsun!
Hexca'nın battığı falan yok, uydurmayın bir yerlerinizden. Evet bazı sorunlar var, @Serkan Özduman'ın da söylediği gibi çeşitli sağlık sorunları mevcut. Ve destek konusunda da sıkıntılar var, var ki yazılıyor. Ancak yukarıdaki tarzda iletiler tamamen saçmalık, başka birşey değil...