Ben svchost un falan ne işe yaradığını pek anlamam ama sanırım bir sorun var bende

Görev Yöneticisinde tam 14 tane svchost bulunmakta, acaba bu normalmi ?
Açıkcası daha önce kimsede 14 tane svchost görmemıştım,
Bunun bilgisayara zararı olur mu, nasıl azaltabiliriz, azaltmalımıyız ?
Bilgisi olan arkadaşlar konu hakkında bilgi verırlerse sevınırım