O şarkı demo bir şarkı

yani bandrollü albüm değil, 2004 yılında grup kendini tanıtmak için internete underground olarak vermişti şarkıyı

koleranın şarkısınıda aslında kız arkadaşıma atıfta bulunmak için ekledim, ki başarılı oldum mesajı alması gereken aldı... 100 küsür yazı var bir bunumu buldun spam

yinede haklısın o tip yazıları normalde spam olarak yayınlıyorlar... ama benim amacım spam değildi çünkü o benim kişisel sitem isteyen girer okur istemeyen okumaz hit kaygısı olan bir site değil. link değişimi bile yapmadım 1 tane bile...