Topragım fiziksel firewall mi kastediyorsun yoksa program mı

Zyxell in firewalli iyidir.Program olarakta ZoneAlarm tavsiye edebilirim. Bu arada harbidende bi webmaster sitesinde boyle bir imza gercekten tuhaf hele hele bu imzaya sahip birisinin ağ sistemi ile ilgili bir sorun yaşaması apayrı bir tuhaflık Senin işin firewall leri devirmek hemşom yaaa Bu arada tamamen konu dışı ama hangi belediye bu ? Canik, Atakum, Çarşamba vs vs ?