MicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merak etme bi antepli yemek konusunda başının çaresine bakmasını bilir
balcanını (patlıcanını) alır kebabını yapar..kebaplık patlıcan bulamazsa getirtir biyerlerden.
her haftasonu sahre sini (pikniğini) yapar mutlaka..
lahmacunun asıl yapılışını oradaki pide fırınına zorda olsa anlatır ve mutlaka o lahmacunu yer..çünkü dayanamaz
baklava ihtiyacınıda giderir mutlaka.hiç bulamadı bana bi tlf. açar

bizim burda kokulu otlar ve maki bitki örtüsü yok.ne eti ne sütü hiçbir şeyi lezzetli değil.istediğin kadar yap lezzet çookk uzaklarda sürekli antep ve dolaylarından besin akışını sağlamayı gözü kesen gelsin beri

mangal isi dumanı bile burda tatsız o kadar diyim yani

Biz osmaniyedeyken pinknik kültürü denen bişi vardı her hafta sonu dolardık arabamıza bi kilo et bi mangal 10-15 şiş yeterdi.şimdi çok özlüyorum o günleri Allahım