merak etme bi antepli yemek konusunda başının çaresine bakmasını bilir

balcanını (patlıcanını) alır kebabını yapar..kebaplık patlıcan bulamazsa getirtir biyerlerden.
her haftasonu sahre sini (pikniğini) yapar mutlaka..
lahmacunun asıl yapılışını oradaki pide fırınına zorda olsa anlatır ve mutlaka o lahmacunu yer..çünkü dayanamaz

baklava ihtiyacınıda giderir mutlaka.hiç bulamadı bana bi tlf. açar
bizim burda kokulu otlar ve maki bitki örtüsü yok.ne eti ne sütü hiçbir şeyi lezzetli değil.istediğin kadar yap lezzet çookk uzaklarda

sürekli antep ve dolaylarından besin akışını sağlamayı gözü kesen gelsin beri
mangal isi dumanı bile burda tatsız o kadar diyim yani
Biz osmaniyedeyken pinknik kültürü denen bişi vardı her hafta sonu dolardık arabamıza bi kilo et bi mangal 10-15 şiş yeterdi.şimdi çok özlüyorum o günleri Allahım