biz ne dedik?
w-a-r-e-z değilmi dedik?
sen o aklını kendine sakla, bizimki bize yeter.
w-a-r-e-z olduğunu bile bilemi yaptıyorsunuz ?
O scriptde başkalarının emeği oldunu biliyorsunuz ama ben hak yemeye razıyımmı diyorsunuz ?
Sizin o 175tl'ye yaptırdığım dediğiniz scripti şimdi 15 farklı kişi kullansa sizin ne kadar hoşunuza giderdi ?
Veya onlara hakkınızı helal edermiydiniz ?
Siz kendinize yeni bir script yazdırmalısınız.
KİLİT!