antepli biri bizim burda yaşayamaz sanırım açlıktan 3 günde hakkın rahmetine kavuşur

kaldı ki biz bile 5 senede zor adepte olmuştuk
merak etme bi antepli yemek konusunda başının çaresine bakmasını bilir

balcanını (patlıcanını) alır kebabını yapar..kebaplık patlıcan bulamazsa getirtir biyerlerden.
her haftasonu sahre sini (pikniğini) yapar mutlaka..
lahmacunun asıl yapılışını oradaki pide fırınına zorda olsa anlatır ve mutlaka o lahmacunu yer..çünkü dayanamaz

baklava ihtiyacınıda giderir mutlaka.hiç bulamadı bana bi tlf. açar