teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
antepli biri bizim burda yaşayamaz sanırım açlıktan 3 günde hakkın rahmetine kavuşur kaldı ki biz bile 5 senede zor adepte olmuştuk
merak etme bi antepli yemek konusunda başının çaresine bakmasını bilir
balcanını (patlıcanını) alır kebabını yapar..kebaplık patlıcan bulamazsa getirtir biyerlerden.
her haftasonu sahre sini (pikniğini) yapar mutlaka..
lahmacunun asıl yapılışını oradaki pide fırınına zorda olsa anlatır ve mutlaka o lahmacunu yer..çünkü dayanamaz
baklava ihtiyacınıda giderir mutlaka.hiç bulamadı bana bi tlf. açar