birçok antepli tanışım var.ve yazılan bir çok yazılarda da uyuyorlar.şahsen birisi bana devamlı abi yorum demezmi kopuyorum.
yav yorum agam dediklerindeyse bitiyorum.
güzel şiveleri var.
ne zaman bir antepli ile aynı ortamda bulunsam şivemi şaşırıyrum.
çok çabuk alışkanlık yaratıyor ortamdaki kelimeler ağzımda dolanıyor.
o yüzden kolay kolay antepli birisiyle aynı ortamda bulunmuyorum.
iki 3 kelimelerinden birisi agam yorum oluyor genelde buda ağzıma dolanıyor.
biraz garip huyumda olsa öyleyim