Erturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba


Fireworks'ta ancak bu kadar cıkıyor. Tamamen kendi çizimimdir.Motor çizmek cok zor geldi




Ha bu arada unutmadan;

İstediginiz yerde istediğiniz rengi kullanabiliriz. Tabi begenirseniz...
Erturk gerçekten çok beğendim.
Bana gelince böyle şeyler çıkartmıyorsun.
M'den aşağıya inen ! işareti son noktayı koymuş zaten tebrik ederim.