Emoluğun ne demek olduğunu biri bana söyleyebilirmi ?
Arkasından saç bırakarak , acaip acaip konuşarak , 2 cmlik etek giyerek emoluk yapıyorlar.
İyi hoş da böyle noluyor ? Kendilerini farklı mı zannediyorlar ?
Bilmiyorlar ki böyle daha da çirkinleşiyorlar.