Lost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevgili günlük...
Bu can sıkıntısını icad edene ateş edelim mi?
Lostun yapımcılarına ateş edelim bence, öyle yerde sezon fineli olurmu yahu..