Ben de Osmaniyede yaşarken bu ve benzeri muhabbetlere rastladım daha doğrusu deyişlere.Oranın da konuşma şekli hemen hemen aynı hatta hep kele bre falan derdik
Sonra eniştem de ökkeş ama antepli değil deme ki osmaniye de antepe çok benziyor
Özledim buralarda oraların sıcaklığı yok