O kadarda güzel değil ben sizlere daha güzelini demo olarak çok kısa zamanda göstericem inşallah
İnşallah birde ozaman paylaşırsan çok makbule geçer.
Okey sitesi açmayı düşünüyorum, bunun tasarımı idare eder ama yinede pek hoşuma gitmedi resimlerde güzel görünüyor demolarda kötü.