Plesk 9 dediğin zaman aşırı cafcaf geliyor aklıma. Bir kaç sunucuya kurdum. Müşteriler memnun tabi o adamlar için önemli olan cafcaflı olması

Sonuç olarak panelin her tarafı aynı oynuyor. Tavsiye etmiyorum. Plesk 8.6.0.5 ile devam etmeyi düşünüyorum.
Not: Plesk lisansınızın SUS'u bitmemişse lisans yükseltme işlemi lisansı aldığınız kişiler tarafından ücretsiz yapılabilir.