Konu
Kalebilisim'e ne oldu arkadaaşlar.
15-05-2009, 19:14:01
#6
lost42
Reselleri ne zaman aldınız alalı ne kadar oldu?
Eğer yıllıksa kötü, geçmiş olsun...