Konu
Yardım Local de Forum Kurmak
15-05-2009, 13:18:19
#4
Nxc
arkadaslar diger scriptler gayet iyi calsıyor ama sadece vbulletin kurmaya kalktıgımda bu hatayı veriyor bunu nasıl halledebilirim..??