Arkadaşlar 9,64 sürümü kullanıyorum flash player filan son sürüm hepsi yüklü önceden böyle yapmıyodu 2-3 gündür operadan video izleyemiyorum neden acaba bu sorunu bilen varmı yardım lütfen operasız hayat bana haram