güzel bir bilgi ama spam yorum yapmaktan ve rep istemekden dolayı banlanabilir ve - rep alabilirsin.O yüzden bence bütün yazdıklarını tek bir başlık altında topla ve +rep muhabbetini yapma..

Yine de + veriyorum,hadi bakiimm..
Teşekkür ederim heyecanlandım sanırım

yalnız sorunlarım bitmedi tamam vhcs den vazgeçtim tam anlamıyla kurulumunu bitirdim ve webbrowserden login ekranına geldim kullanıcı adı ve şifre istiyor giriyorum bomboş bir sayfayla karşılaşıyorum

bu yüzden zor da olsa webmin kullanıcam

bu konuda sanırım iyi bir yardıma ihtiyacım var ...