xp ile server kurmam mümkün olmaz xp içine virtual pc yada vmware tarzi sanalk pc programı kurup içine sitelerine uygun olan işletim sistemi linux yada windows uygun olan server sürümünü kurman gerekir bunları yaptıktan sonrada ipini sabitlemen gerekiyor ve bilgisayarın ve internetin hiç kapanmamaı gerekiyor ve 1024 hızla sitelrin biraz yoğun ve hitliyse açılması dakikalar sürebilir bu şartları kabul ediyorsan kurmak için uğraş derim tercih senin