Konu
Yaramazlar :D
14-05-2009, 05:54:46
#3
g3z3g3n
dextroit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hım ben daha çok hit getirisi olsun diye konu açılmış zannettim
Amacım Hit Olsa Konuyu Buraya açmam En fazla Getirecek hiti 10 Olur
Ve Onada ihtiyacımız yok çok şükür.