Çok teşekkür ederim.
Admin ve editörler siteadi.com/yonetim olarak siteye giriyor, ama üye girişi tıklandığında direkt login.siteadi.com alt domainine yönlendiriliyor üyeler. O yüzden dosya adlarının bir sakıncası yok. İlk etapta tabi admin panelini olduğu gibi kopyalayıp oraya taşıdım ve üyeler için editlemeye başladım.
Tek çözemediğim yer bu bölümdü işte.
Genelde gerçekten yazar olan üyeler sorun olmuyor ama sonuçta üyelik bölümü herkese açık olduğu için ve destursuz misafirler de olmak isteyenler de olacağından ciddiyeti artıyor.
Bana zaman ayırdığınız için çok teşekkür ediyorum.
Hazırladığınız sitelere göz gezdiriyorum, çok güzel çalışmalar yapıyorsunuz, tebrik ederim.