Konu
Dikkat Bakınız..!
13-05-2009, 21:59:20
#6
nagodre
Moderatörlerden ricam olacak. Alper, r10'a üye olmada sorun yaşıyor. Msn üzerinden bir moderatör konuşabilir mi ?
Ben pm ile adresi gönderilim.